mun äiti on seonnu ... :D:D:Dd pari pv sit valitin et mullei oo joulukalenteria ja se ois halunnu ostaa mul TH-sellasen mut ne oliki loppu ! XDDd voivoi. mut sit me jäätii silti pyörii deutschrockii ja WTF, se tilas siin mun silmien alla mulle vittu HUPPARIN JA SEINÄKALENTERIN eiii mitä helvettiä :D:D:D:DDDd ja sit eile ku vinesin et tarviin uudet nappikuulokkeet ni se meni vaa cdon.comii, veti ostoskorii kahet vittu KOSSin kuulokkeet, TH-paidan ja screamin (joka mult viel siis levynä puuttu) ja sit se tilas ne siin vaa sillee :))))::):):)) vittu virne naamal ja mä oon siin sillee MITÄÄÄÄH :000 XDdd

MITÄ SIL PYÖRII PÄÄSSÄ WTF :D:D:D:D:D:DDddd

+ hyvää 2 kk-päivää HUMANOOOOID ! :D:DDd ♥♥

++ Tom: Hei Bill tiiäksä tän? Kaksi penistä kylpyammeessa ja toinen sanoo toiselle: "Haeksä mulle pyyhkeen, kun kerta seisotkin jo".