oon vähä jäätyny blogini kaa - vois yrittää kirjotella nyt vähä useemmin. nah. spotify on kiva. :DD:D:D:DD NIIIIIN HYVÄÄ PUUTA ... ja mun pitäs kirjottaa ltl loppuun. siihe tulee epilogi jos päätän sen idean olevan tarpeeks hyvä ... oon kauhee perfektionisti jos haluan olla. oon ollu täs pari pv kipeen. ): ja mun tän jakson lukkari o iha perseest sitte. :----) pff huomen pitänee raahautuu kouluun jos haluun tanssitreeneihi -.- tai sit pitää harjotella kotona. esitys on ens viikol jne ... pff ja huomen kuoroki, pakko mennä kouluu. lol en jaksas.

hmmmm koht on joulu. hassua. en siis kyllä odota sitä. mä rupesin melkeestä vihaamaan joulua kun mun siskot synty. ne saa kivoja lahjoja ja mä saan kaikkee turhaa. D: mut tänä vuonna melkein varmasti kamera, kyl mä uskon sen saavani ... + tilattii eile deutschrockist mutsin kaa tokio hotel -huppari + kalenteri hihi :3 ja lisää sit ehk synttäreiks, jotka o muute helmikuun 23. vinkvinkkk.

haluisin kirjottaa oneshotin, mahdollisesti jonkun songficin, kun saan ltl loppuun. biisiehdotuksia ? :----) nänännänää.

ja totaah .... jooo.