Noniin, hei taas! Mä en oo taas jaksanu kirjottaa. Mut nyt selitän taas pidemmält aikaa. Alotetaan eilisestä. No, eilen olin koko päivän mummilla -.- Illalla... :''''''''''''''''''D Vähän valvottii Roskin ja Bobon jaa. Roski selitti jotai tarinoita XDD Ja se meni kahdelt nukkumaa. Sit sekoiltii viel tunti Bobon kaa. Sit seki meni, ja mä jäin valvoon. Luin, kuuntelin kännykäl musaa, hihitin, kirjotin ficciä. Sit tajusin et oho oho, kello on PUOL SEITTEMÄN :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''D No, päätin sit rupee nukkuun ja heräsin puol ykstoista. Näin. Kävin yöllä ulkonaki sen puhelun aikana. Eikä unohdeta sit viemärirottia.... :''''DDDDD Joomo. Eikä hevosta.

Nja, sit viimeisin miitti. Olin iskällä, ja Ipana asuu siin kivenheiton pääs ni mentiin Itikseen yht aikaa ja riehuttii. Juostii ympäriinsä alueella Mellunmäki-Itäkeskus-Roihuvuori :'''DDD Ja mä huutelin omiani, krhm.

"Hevisetä" - Mä hihkasin jollekki hevarille
"LAAMA" - Mä jollekki randomil.

Näin. Ja öö.. Niin. Alan laittaa uutta ficciä tänne. Nimi on Warum willst du mich, ikäraja luultavasti joku K13 ja ei oo T/B =) Hahs. Ja sitä on ilmestyny Tokio Hotel Suomessa jo 3 osaa, ja neljättä kirjottelen. Toivottavasti tykkäätte :>