it's raining today
the blinds are shut
it's always the same

tän biisin sanat oikeesti kertoo mun ajatuksista.
tiedän tosi monii biisei jotka toimii näin mun kohal.
mut mä haluisin nyt selittää aluks täst.

i tried all the games
that they play
but they make me insane


mä oon yrittäny oikeesti tulla sellaseks
mitä suurin osa mun koulus tän ikäsist on.
mut ei, se ei vaan onnistu.
mä tuun hulluks jos yritän, se ei toimi.
oon liian erilainen sellaseen.

life on tv
it's random
it means nothing to me


mun luokkalaisten elämä
tavallisten, joka päivä nähtävien kavereiden kaa
ei oo mun juttu.
se ei vaan toimi.

i'm writing down
what i cannot see
wanna wake up in a dream


mä kirjotan paljon siitä
mitä mä en oikeesti voi elää.
mitä mä haluisin elää
tai mikä mua kiinnostaa.
mä vaan elän haaveissa.

oh
they're telling me
it's beautiful
i believe them
but will i ever know
the world behind my wall


kuuntelen, kuinka kaikki kertoo hauskoista jutuista
kavereidensa kanssa.
mullakin on niitä, mut erilaisia.
enkä mä tosiaan tiedä, tuunko koskaan
tunteen niiden maailman.

oh
the sun will shine like
never before
one day i will be
ready to go
and see
the world behind my wall