tää kesä on... ollu jotain upeeta. teatteri on vituttanu välil jne mut... muuten. mä oon vahvistanu joitaki kaverisuhteita ja saanu uusia kavereita. ja parist haluun puhua.

ensinnäkin... pauliina. me tutustuttiin jo aikaa sitten, sit taas se jäi ja nyt... yks linkki muutti kaiken. täst tytöst tuli hetkessä toinen mun parhaista ystävist. ja pidän siitä kiinni. pau, mä välitän susta. <3.

ja sitte... emma. tää on erikoisin ystävyyssuhde, joka mul on aikoihi ollu. me tutustuttiin kesän alussa, teatterissa. aluks se ei pitäny musta, koska heitin yhen tyhmän läpän ja olin muutenki aik erikoinen. mut koska se on mun työpari, meidän täyty tutustua. ja nyt meil on enää viikko aikaa olla yhdessä. oikeestaan, kuusi päivää. mulle tulee niin ikävä sitä.
se oli masentunu, ku tutustuin siihen. me ollaa tunnettu vast hetki. silti, mä olin se ihminen, joka pääsi auttamaan sitä. mä en tiedä mitä mä tein, mut mä palautin hymyn sen kasvoille.

ja vittu - mitään en oo enempää katunu ku sitä et aattelinki joskus etten menis sinne koe-esiintymiseen.

tulee ikävä tätä kesää. kaikkia ihmisiä joita mä en enää tapaa. tää kesä on ehdottomasti parhaita ikinä.

kiitos. ihan kaikille. joka ikiselle, jonka kaa oon puhunu tänä kesänä. erityiskiitokset teatteriporukalle, pauliinalle, katille, halille ja varsinki äidille.

mut muistakaa, kaikki ootte rakkaita. <3.