Ja taas uusi blogi auki. Huh. No, tätä tulee varmaan eniten käytettyä, kun kirjoitan tarinoita paljonkin :'> Voisin kertoa itsestäni. Olen siis kotoisin Tuusulasta ja nimeni on Juuli. Vaikka itse asiassa minut tunnetaan paremmin Mopsina, Moppina, Unendina, Unendlichkeitina ja Uniquena. Ylläpidän parhaan kaverini kanssa Tokio Hotel Suomi-sivustoa ja foorumia. Ja ihan näin yleisesti, tässä blogissa ei kannata pyöriä jos ei tykkää Tokio Hotelista :'> Kyseinen bändi on elämä. Mua alkaa kyrpii tää kirjakielen kirjottelu. Joten tungetaan se nyt vaikka lemmoniin :'> Totah. Niin, piti kertoa itsestäni. Hmh. Tehään tälläi perinteisesti:

Nimi: Juuli a.k.a Unendi
Ikä: Jotain kymmenen ja kahdenkymmenen väliltä.
Paikkakunta: Tuusulan perimmäinen puska
Sukupuoli: Välillä toivoisin olevani mies mutta enköhän mä nainen ole. Aika poikamainen. :'>
Pituus: Jotai 151 cm, kai.
Paino: Lähinnä jtn 43-44 kg.
Luonne: Tjaah, kai mä oon vähän erikoinen :'> Tällänen kreisi tyttö täält puskast. Yup.
Ulkonäkö: Hmm, en kai mä erikoiselta näytä. Ruskeat hiukset jossa blondeja raitoja, siniset silmät, vaalea iho. Ihan perus. Ja oikeesihan oon blondi, oon vaa feikkibrunette.
Pukeutuminen: Mun pukeutumista vois varmaan kuvailla joksikin emo/rock/goth/punk-mikäliepaskasekoitukseksi. Eli ihan tällänen perus :''D
Musiikkimaku: Mä kuuntelen musiikkia aika monipuolisesti, vaikka rock ja erityisesti Tokio Hotel on lähinnä sydäntä. Mut pliis klassinen ja heavy voi painuu vaikka turbokanan anaaliin.
Rakastan: Tokio Hotelia, parhaita kavereita, dataamista, mässäämistä, musiikkia, perhettä.
Vihaan: Koulua, pissiksiä, vttumaisia ihmisiä, lesottajia (itsehän en koskaan lesoa :'> *köh*)
Luen: Pottereita, ficcejä.
Mitä blogistani löytää: Ficcejä, epämääräisyyksiä, angstaamista, iloa.
Rakkaimmat tavarani: No vaikee mainita, mut ainaki kaikki TH'hon liittyvät, esim. EL 07-lippu.
Keräilen: Nimikirjoituksia, Tokio Hotel-julisteita/kuvia ja kyseisen bändin fanikamaa.

Kiva jos jaksoitte lukea :'> Ja nyt laitan tänne ficcejä.