eli joo, tuli vaan fiilis et pitää kirjottaa jotain :'D en oo himas ni ficcei ei voi. kuuntelen koharu kusumin chance!-biisiä varmaan kolmatta tuntia putkeen ... ja saatiin eilen nintendo wii tänne iskälle :> se on kiva, vaik mul on oikee käsi ihan paskana ku pelasin niippal miekkailuu ja pingist .. ::D oon aatellu vaihtaa blogin osotetta, ehdotuksia otetaan vastaan ! ja nyt meni hermot tohon biisiin, nyt toi soi evanescencen my immortal ♥♥

uudistin äsken vähän mun galleriaprofiilia :> vaihdoin kansioiden kuvauksia ja tälläst, nick on nyt siis juulimoi :> ettänäinn.
pauliina kuolaa tos jotai söpöjä poikia iha fiiliksis :'D mä taas fiilistelen nyt tätä biisii ja raiskaan näppistä ku kirjotan tätä. pauliina on ainoo joka puhuu mulle nyt meses :< katiki seikkailee jossai puskas. mul on muuten maha taas kipee -.- että vihaan menkkoja. mä en itseasiassa edes tiedä miksi mä kirjotan tätä :''D koko ajan vaan tulee sellanen et "nyt pitää sanoa tääkin jollekkin !" ja blogi on helvetin hyvä kuuntelija.

when you cried i'd wipe away all of your tears~ ... awwww tää on ihana. en oo muute pariin päivään kuunnellu kappaleen kappaletta tokio hotelia ;o varmaan pitäis etten saa iha vierotusoireit. JEEEES täältä lähdee reden unplugged ♥♥♥ voi aww.

en muute vielkää pidä siit kuvast D< ja joo jos joku ei tiedä mist kuvast o kyse ni kysykööön ni voin vaik linkittää mut vast himas ku ei oo sitä täs msn ... ja haha kiinnostus redeniin laski just nollille ja vaihdoin biisii :'D nyt akustine wir sterben niemals ausssss. aws. ich glaub nicht das das bald endeeeet jee. hitto en muista tänkää sanoi enää kunnol ulkoo :<

ja löysin muute viime yönä uuden hyvän bändin ! tai siis ei se sillee uus ollu, ihan tuttu entuudestaan mut nyt keksin kuunnella sitä :'D se on siis LM.C :---) rock rock the lm.c .. soi päässs. ICH WEIß DAS IMMEEEEEER ... :::::)

hee juna kolistelee. täst on alle kilsa junalle ... nuhuhu. vähänkö mun kynnet on söpöt ::3 ja kukaan ei usko et ne on aidot D: heeeeh.

oke nyt voisin jättää tän raiskailun ... :) SIE KOMMT NICHT MEHR ZURÜCKK ... joo nyt meen hiehie

KOOOOMMMENTOIKAA

~ juulihomomoi