.... olin siis bill ja gustav uhkas mua aseen kanssa et jos en hyppää sellaselt ihme parvekkeelt ite ni se ampuu mut ... ja sit en suostunu hyppää ni se jätti mut sinne parvekkeelle, meni ite sisää ja sulki sen oven ja sit se työns mut sillä ovella alas siit parvekkeelt (siin ei ollu kaiteita) mut sit jäin roikkuu siihe reunaa ... se koitti tiputtaa mua mut sit kiljuin tomia iha hädissäni ja se tuli sinne kiljuen kans ja mitä mä sille sanoin ................
"hei lopeta ny hyvä mies toi kiljuminen se kuulostaa NIIN homolta"
ja sit se repi mut ylös siit ja halas mua.

WHOAAA oon vielki iha fiiliksis tost !! kopsin ton siis galtsust ku en viittiny kirjottaa uusiks ... mut oikeesti wheeeee en oo varmaa ikin nähny yhtä makeeta unta, se oli nii todentuntust ei jumalauta sydän hakkaa vieläki !

HALUUN NÄHÄ TON UUSIKS SE OLI SIKASIISTII