njoo. alotin tässä kuunteleen stellaa ja sit spaissareitki tuli vähä huudatettuu ... ja kyyneleet kasteli kasvot. haluisin kirjoittaa jotain mutku nyt ei inspaa tarpeeks ...

tiättekö sen tunteen ... sellanen rakkaus. rakastaa niin paljon et itkettää. ikävöi niin paljon et itkettää. haluis kelata aikaa taaksepäin ja elää jonkun hetken uusiks. kaipaat sitä hetkee niin paljon, että keskität ajatukset vaan siihen. ja sit itket.

mulle kävi niin. päätin tässä muistella taas EL 07 ja se ei ollu fiksua ... itken vielki. oon jo varmaa tunnin katellu videoit & kuvia siitä ja vaan kelannu koko hommaa. mulla ei oo aikoihi ollu näin ikävä mitään.

mä kaipaan sitä päivää niin paljon et sattuu. mä kaipaan niit ihmisii niin paljon että itken ja mua sattuu vitusti. tällänen rakkaus on ihan perseestä, kun atm en voi ajatella mitään muuta.

kukaan ei voi ymmärtää sitä fiilist, mikä mun sisällä on nyt. mä maksasin melkeen mitä vaan, jos mä pääsisin takas siihen päivään. tai saisin kokee sen periaatteessa uusiks. samas paikas, samas kohdas, mut vaikka nyt. se ois upeeta, saada toinen mahdollisuus. mä tein niin paljon virheitä sillon. nyt mä osaisin välttyy niilt.

ja nyt kun tähän päästiin, mä haluisin sanoo kahdelle jo edesmenneelle henkilölle, kuinka paljon mä niitä rakastan. haluisin halata niitä vielä kerran ja kuiskata niille että mä rakastan niitä, enkä koskaan unohda.

ikävän ja rakkauden törmätessä toisiinsa syntyy kyyneleitä, sydämen särkyminen jälleen kerran ja paljon tunteita. sydän saattaa korjautua ennalleen - mutta siihen menee aikaa. mä en vielkään oo saanu sydäntäni korjattua.

mä haluisin palata vuoteen 2004 ja sanoa mun vaarilleni, että mä rakastan sitä. en koskaan sanonu sitä sille.

mä haluisin palata vuoteen 2002 ja sanoa mummin koiralle, että mä rakastan sitä. se oli mun veli. sisarussuhde kantaa edelleen, vaik se onkin poissa fyysisesti.

anteeks kauhee angstimerkintä. mä vaan halusin kertoa, miten pahalta musta tuntuu.

Tunne kuinka tuuli
Sun kasvoillesi maalaa värin uuden
Ei ole hätä, ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää