Heippa te puskanorsut, jotka blogiani luette. Mä nyt vähän mietiskelin ja ajattelin, että säikytän teidät. Nimittäin mua voi hakea ich (okei, irc.)-galleriasta nickillä Moppsi. Minägalleria... Ei peruna. Siis joo. Tänään taas hauskaa tanssin jälkee pukkarissa :'''D

Kaveri: Vauhtia Lotta, vauhtia
Mä: Ai niin mitä, Tokio Hotel?

Näin. Kuuloni on _erittäin_ hyvä -.-'' Apua :''''''''''''''''''''DDDDDDDDD Gusti shetä... Siis ei mitää. Insidet<3 GSNOSSY :'''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDDD Joomo. Tääkin blogimerkintä on aika sekava... -.-' Hmh.

Viikonloppuna iskälle, je. Saan ehkä TH-korun :'> Ja mitä teen sen eteen? Mässään, dataan ja lihon. Joo, ja nukun ja teen joskus läksyjäkin. Jee. Mä rupesin taas syvällisesti miettimään kotimatkalla kuinka mukavasti toi Vero Modan paperipussi rapisee. Ja siis mä olen aina näin fiksu. Harva se hetki oon haukkumassa konettani huoraks ja homoks ja tietenkin irvistelen sille o/

Ja siis siis, mulla EI ole mitään homoja vastaan, eei. Päin vastoin. Mutta leikitään silti etten ole koko ajan "Tom sydän Bill, Tom sydän Bill, Georg sydän Gustav, Georg sydän Gustav" ... :--D

Öh. Voisin nyt lopettaa tän merkinnän, mutkun tää kirjottaminen on kivaa. Tääkin vaan venyy ja venyy. Köh. Hmm-mm. Niin, en tossa aikasemmin kertonukkaa ittestäni edes kovin paljoa. Tai no. Niin. Siis, mä harrastan kuoroa viidettä vuotta ja tanssia ekaa vuotta. Aikasemmin oon harrastanu ratsastusta, balettia ja cheerleadingia. Öh.

VOI ELÄMÄ! Ens viikon loppuun mennessä toi helvetin kykykilpailuun osallistuminen PITÄÄ olla täytetty. Mä en vaan osaa päättää minkä biisin laulan ._. Luultavimmin In die Nachtin. Ja öö... Oliks viel jotai. Ei. Paitti kilo karkkia =) Ja nyt hiljenen :'''''''''''''''''D Siis joo.

Gute Nacht, Traum von mir <3 (tai jotakin.)

~ Unendlichkeit a.k.a Juuli