Hmm, joo. Sori, mulla vähän kestää ton uuden osan kanssa, vaikka tässä nyt onkin loma. Mullon ollu täs nyt vähän kaikkee, enkä vaan keksi mitään just nyt, mutten usko et se venyy ens kuuhun, se on jo niin pitkällä. Mul on kestäny sekin ku oon miettiny sit jatkoa tohon, ja se on jo hyvällä mallilla :---) Tai siis juoni, kirjottaminen sit tuottaakin vähän enemmän ongelmia kun kaikki pitää kuvailla ja kirjottaa koneelle ja vaikka mitä ... Ei oo helppoa tää homma, ei :-----D

Ihan vaan vinkki kaikille jotka haluis kirjottaa ficcei/yms eikä oo koskaan yrittäny: älä ryhdy siihen jos sulla ei ole aikaa. Ehkä jotain oneshotteja, mut nää jatkikset on ihan perseestä ku inspis loppuu näil kohdil kokonaan ja palaa joskus vuoden päästä .___.

Mut mä oon päättäny et te saatte tän ficin kokonaisuudessaan ennen ku mä menen seiskalle. Piste. Mulla on siis elokuuhun asti aikaa, auts ! Kesällä sit töitä ja paljon :----D Mullahan ei oo mitään tietoo miten pitkä tästä tulee loppujen lopuks. Nyt kirjotan siis osaa 8, jos joku ei osaa laskea, ja oon kehittäny juonta pitkälle päässäni !

Mut nyt voi asd ku mutsipuoliki riivaa >___< Ja se vaa jotai vinee kaikest - mesen kautta. Et joo, lopettelen tähän.

 

~ Raksupoksunne Juuli