hmm nyt kun luen tota yömerkintää niin tuli vähän outo fiilis ... mä olin yöllä oikeesti tosi sekasin. nyt mun silmät on turvonneet ja kipeet mutta sainpaha taas purettua vähän sisälle kertyviä paineita kaikesta ton ohessa ... nyt on aika tyhjä olo taas XD väsyttää iha älyttömästi. ja mun huulet oh rohtunu. taas. *yawn*. nyt kuuntelen totgeliebtii tääl ja mul ei tuu täst mitään ihmeempiä uiuiuiuiihanabiisi-kohtauksia ... joka o sinäns aika ihme.

uah, tänään taas teatteriin. jaksa eiii. haluun takas nukkumaa, näin pitkäst aikaa taas jotain unta ... jotain ymmärrettävää unta. sillo joskus viikko sit näin unta johon liitty jotenki madonnan keikka (?!) ja joku peli ... viime yön mun unes oli ainaki TH'n suomen keikka mut se pidettiinki oulussa :''D ei kyl koskaan ppäästy siihe keikkaa asti. sit loppuvaihees sitä unta katoin th.fi'n uutisii ja siel luki jotai et joku giltsi oli uhannu sytyttää jonku jutun tuleen jos se ei sais antaa henkilökohtasesti kahta jotain vitun isoa lintua kaulitzeille :''''D en tajuu itekkää .. XD

joo.