Vittu mä itken .___. Eilen oli kevätjuhla, ja meille laulettiin Jäähyväiset. Tänään oli vika päivä ku näin mun ala-asteen opettajani. Itkin äsken viel ihan hysteerisenä, nyt alan jo rauhottua. Ei, nyt se alkaa taas. Mä en halua vielä vaihtaa koulua. Haluisin jatkaa ala-astetta rauhassa ja turvallisessa porukassa. Ajattelin et kävisin tänään ostamas vaik korttei tai jotai jotka jakasin kaikille mein luokkalaisil.

Oltii tänään Nikon kanssa tavallist enemmän. Haluun sen kaa samelle luokalle, se on varmaan ihanin jätkä jonka tunnen. Ei, en oo kuses siihe tai mitään, mut se on vaan mun parhaita IRL-kavereita. Sil on sydän, huumorintajua ja oikeesti ihan henkevät jutut. Se ei oo ees mitenkää söpö tai mitään :'D Se ostaa mulle kai pehmolelun huomiseks :3 Tiän et se on ainaki ollu muhun kuses, olkoon. Mulle se on kaveri ja ihan helvetin tärkee sellanen ♥ En tiä mitä tekisin ilman sitä lyhyttä, mustatukkasta Linkin Park-fania :----)

Tulipa taas parkumerkintä. Mut oikeesti. En haluu luopua meidän luokasta. Ope rutisti mut melkeen hengilt... Aion kyl käydä moikkaamas sitä. Mun sisko menee sen luokallekki .. :'D

Jos vaan voitas mennä takas ajassa
Tehtäs kaikki eri tavalla

Me ollaan yhtä, vaan yhes kokonaisia
Täydennetään toisiimme kun ollaan erilaisia

On vaikeeta, lähdin tai jäin

Yritä unohtaa, miten pystyt sanoon noin
Sä tiiät yhtä hyvin ku mäki, etten voi
Tekisin mitä vaan jos pääsisin eiliseen
Hei älä mee, jutellaa viel hetki ees

Vaikkei oo mitenkään mahollista palata
Kaikest pääsee yli jos toista rakastaa

Eikä yhteen voida palata
Ehkä joskus saadaan vielä
Mahdollisuus en tiedä
Jos voisin mennä en kiellä,
Eiliseen, olisin jo siellä

Pikku G - Jos vain voisin