Niin, sitäpä sietää miettiä. Njaa. Söin äsken kulhollisen maissia ja nyt lueskelen Norpatin sarjisblogia. Mahassa ihottumaa -> *RAAPS RAAPS* Mm joo ja koulu alkaa huomenna.

Pelottaa ... Meen siis tosiaan kuudennelle. Hui. Just olin ekalla ... Tänä vuonna kaikki lääkärit ja hammaslääkärit (okei jälkimmäine on kontrollia -.-), yläasteelle tutustumiset sun muut. Auttakaa! Mua pelottaa oikeesti, paljon. Tekis mieli rauhottua ja rentoutua, mutta ku ei pysty. Kohta meen kuumaan suihkuun, ja LAULAN KOVAAAAAA.

Laukku on jo pakattu ... Ää. Siel on penaali, jossa on vihreä terotin (<3), lyijykyniä, lyijytäytekynä, täytelyijyä, kumi, korostustussi ja kaks pakettia STABILOITA <3. Ja sit avaimet, koulukalenteri ja vähän päälle euro rahaa. Aamulla herään vähän vaille seitsemän, puen, meikkaan, laitan hiukset, syön, pesen hampaat, ja noin varttia yli kahdeksan jalat lähtee kohti Ruukin koulua.

Pelottavaa, oon ollu samalla käytävällä nyt kohta kuus vuotta, sama opettaja, suuri osa luokasta ... Ja kohta se muuttuu. Kaikki vaihtuu. Täs tulee kohta tippa linssiin ... Mut oikeesti. Miten paljon mä oonkaan oppinut ja kokenut tossa paikassa ... Suuri osa mun elämästä johtaa tiensä ala-asteelle.

Kaikki varmasti muistaa ekat bileensä, ekan kilpailuvoittonsa, kolmannen sijansa jossain, ensimmäisen päivän koulussa. Sen kaiken missä on onnistunu tai epäonnistunu.

Ala-aste on ollu pitkä ja tärkee vaihe mun elämässä, ja alle vuosi - se on ohi. Peruskoulua jäljellä tarkalleen neljä vuotta. Tää on vaan outoa. Tossa koulussa mä oon ollu sillon, ku hysterisoin tulevan illan tapahtumia eräs syyskuinen keskiviikko. Ja kaikilta meinas mennä hermot! Haha.

Mun on ihan pakko tehä kauhee kiitoslista tähän loppuun.

Mä haluan kiittää jo melkein kuuden vuoden ajalta Ruukin koulussa seuraavia henkilöitä:
Soile (ope, ihana ♥)
Jossu (eka paras kaveri koulussa ♥)
Kaksi nimeltä mainitsematonta jätkää ♥
Koko muu luokka ♥
Mika, paras musiikinope ever ♥
Pasi, toisiks paras musiikinope ever ♥
Teija & Marika - kiitti IHANISTA kässätunneista, osaatte opettaa ♥
Sirpa, opetit tekeen hupparin ja neulomaan, kiitos oot ihana kans ♥
Raimo, et ois voinu opettaa puutöitä yhtään paremmin enää ♥
Marjaana, paras liikkaope, mitä ikinä ollu ♥
Antti, toisiks paras liikkaope ♥
Elena, ihkuin lauluharjotusten vetäjä ♥
Virve & Sanna, eskariiii ♥
Ja sit tietty Krista, tanssiope joka oli joskus liikkatunnilla ♥

KIITOS RUUKIN KOULU TAKANA OLEVISTA KUUDESTA VUODESTA JA EDESSÄ SIINTÄVÄSTÄ SEITSEMÄNNESTÄ, EN UNOHDA IKINÄ ♥

- Juuliih ^-^