Jep, sunnuntai 24.5.09 tässä siis meneillään - ja huomenna alkaa se 5 päivää kestävä jakso, jonka aikana itketään koululla että kirkossa, tyhjennetään pulpetit ja saadaan todistukset ja ruusut. Ala-asteen viimeinen viikko.

Oikeesti äääääää, mä en halua yläasteelle .___. Enkä varsinkaan kesälomalle ! Mun loma on 3/4 teatteria, mulla ei silleen ole lomaa kuin 4 viikkoo ja 4 päivää. Jee. Eli kaikki Tuusulassa/Keravalla/Järvenpäässä asuvat: kesällä teatteriin kattoon Risto Räppääjä ja Nuudelipää. Mur.

Mulla on tosiaan vähän rajoitettu loma. Jos haluutte tavata, laittakaas viestii et millon oon vapaa ... Joudun ton Katipalleronki tapaamaan sillee et juoksen suoraan harjotuksista sen luo Lintsille. Aika ihanaa.

Mut tosiaan, ala-aste on loppumaisillaan. Ihan vitusti kiitoksia siis kaikille, jotka oon sinä aikana saanu tuntea, ja tulen tuntemaan vielä pitkään :3 !

 

~ Vaihteeksi nimi loppuun; Juuli