Arvatkaa mistä on kaksi vuotta ? :----------)

Siitä, kun mä kuuntelin kaksi biisiä, jotka muutti mun elämän. Ja ne biisit on nimeltään Ready set go ja Spring nicht.
Oikeesti, kaks vuotta on niin pitkä aika ! Ja edelleen - mä olen umpirakastunut.

Tasan kaks vuotta sitten oli 19.5.07. Se oli lauantai. Mä olin jo helmikuussa kuullu Beichten, ja aatellu että vittu mitä paskaa tää on. Sinä lauantaina mä kuitenkin ajattelin että vois kuunnella jotain erilaista ja etsin Tokio Hotelia, ja löysin Ready set gon. Kuuntelin sitä muutaman kerran ja aattelin et hitto, täähän on ihan hyvä. Sit etin lisää ja Spring nicht käveli eteen. Mä kuuntelin sen. Ja sillä hetkellä mä ymmärsin, että tätä mä tulisin kuuntelemaan enemmänkin.

Sit mä tosiaan kesällä löysin lisää ja lisää, ja lopulta alotin oikeestaan sen fanittamisen. Ja se on asia, jota mä en ole koskaan katunut.

Tää rakkaus on kestäny pitkään ja tulee kestämään luultavasti vieläkin. Katsotaan vuoden päästä uudestaan, mikä tilanne on silloin :3

Thanks for the memories, Tokio Hotel - since 1900507. Two years with u. Can't live without u. BILLTOMGEORGGUSTAV ♥♥♥♥

 

 

 

ps. Tomin uus fleda on kamala :)